Sám vojak v poli alebo skôr v súdnej sieni

16. října 2014 v 22:27 | Dena Hviezdička |  moje pribehy
Ani som nezišla z bytu o 1 poschodie nižšie a už ma zastavuje pani suseda a vraví mi, že ma videla v Reflexe(na Markíze). Super štart dňa :-D

Bola som v šatni a vidím triedneho a Čvirika, triedny ukazoval na mňa ,,...Ako Denisa, to čo si tam v tej písomke zazmätkovala?", pýtal sa ma triedny. Super, teraz nasleduje moja chvíľa ,,Akcia na 3 z MAT", o ktorej som tajomne písala v minulom článku. A pozor, nasledujúce riadky sú vhodné aj pre ľudí so slabšou povahou. ,,Čo som dostala?", pýtam sa smutne. ,,Trojku.", odpovedá učiteľ. ,,Čo? Trojku? Ja som čakala 5?", predstieram šťastie. Triedny len cerí zuby :-D. Asi som sklamala tých, čo čakali nejaké vynadanie alebo popis bojového umenia. Jednoducho tá 3 bola pre mňa šok a mala som potrebu šoknúť aj triedneho, ale načo zle, urobila som to takto, haluzne :-D.

V triede som zistila, že okrem Skazy, Kámoškostrofy a pani asistentky(šli na exkurziu) mi chýbajú aj všetky perá, hlavne že ich mám doma x. Musela som si požičiavať.

Matika: Učiteľ povedal, že výsledky písomiek dopadli celkom uspokojivo, neboli žiadne 5. No to je katastrofa, tragédia ľahká písomka ja mám 3! :-/... Dosť smútku, ešte že som pri tej extra ťažkej (čo boli iba 3x 1) dostala 1, aspoň si môžem povedať ,,SOM NARUBY" :-D. Prihlásila som sa, že si chcem opraviť známku. Ale ja ťuťmas som aj to dovŕzgala na 2 :-/, čo mi teda k vytúženemu priemeru známky z MAT 1 veľmi nepomôže. Bolo mi do plaču a možno si to učiteľ všimol, tak povedal, že ešte uvidí, či mi ju zapíše.(2, 3 je normál v ŽK) Ukázal mi aj trik na kalkulačke(a zároveň tip pre vás: Ak máte mocniť kalkulačkou (za predpokladu, že ste ju ukradli z výstavy nástrojov z doby kamennej) čísla ako napr. 0,00024x0,00024, tak to nedávajte do kalkulačky, lebo vám neukáže celý výsledok. Dajte si 24x24 a potom vynásobte desatinné miesta. ,,Ďakujem za typ, veľmi ste mi pomohli, neverila som, že to niekedy poviem, teda verila, teda jednoducho, ste úžasný!", podliezam sa mu a bojujem proti 2 v ŽK. Ale vážne, tentokrát sa naozaj super zachoval :-).

Prestávka: Žiačka chcela, aby som jej vymyslela prezývku, volala sa Vivi(en) ,,Mega vážená, lebo tebe nebudú len raz vykať, ale rovno 2x, Vivi, no a čo na tom, že vykanie je s tvrdým y, foneticky je to podobné.", napadá mi.

Nemčina: Bola som hosť, učiteľka vedela, že sa nebudem zapájať na hodine, ale budem si robiť fyziku a inú nemčinu, no aj napriek tomu som niekedy mala pocit, že mám o nemčinu väčší záujem, ako iný žiaci. Lebo učiteľka sa pýtala, že kto nemá učebnicu. Presne polovica žiakov ruka hore. A potom sa spýtala, že kto nemá PZ, znova polovica(z časti iná) hore ruku. ,,Das ist (eine) Hilfeschule.", ozývam sa, učiteľka súhlasí. Alebo keď si spolužiačka mala odsadnúť, čosi protestovala, že nemôže sedieť sama ,,A na záchod máš tiež problém ísť sama?", pýta sa učiteľka a spolužiačka trepla, že hej a učiteľka si myslela, že je drzá a potom sa to tam rozoberalo, že kto čo začal a kto ako napájal ,,Úplne ako na súdnu sieň!", trepol zúfalý Brva. ,,Chcem byť sudca!", ozývam sa :-D. ,,Nehovor mi, že keby si pri nej nesedela, žeby si sa nebavila?", učiteľka a pýta nakoniec. ,,Iba občas.", spolužiačka odpovedá...Potom pani učiteľka(už 2., čo si to myslí) povedala na asi nešikovne spravenú učebnicu ,,Celá je omyl.", ja drzo dodávam ,,Ako aj nemčina.", ale nebojte sa, nie som drzá(niekedy) ,,Ale nie, to bol vtip, nemčina je dobrá, má vtipný prízvuk.", toto je pre nemčinu 1 veľké +. Potom sa učiteľka pýtala, aké televízne programy poznáme(seriály, krimi, správy...) ,,Superstár!", prekvapivo som nepovedala ja, ale Brva. Má u mňa bod :-).

Prestávka: ,,Daj mi pusinku!", prosí Brva xD. ,,Ani za svet!", vravím, ale dodávam ,,Ale za 2 svety hej.", xDDD.

Biola: Suploval informatikár. Myslela som si, že je lepší učiteľ, sklamal. On nám prikazoval písal praktické aktivity, hoci sme nemali zošity, tak sme si ich mali písať na papier a potom doma prepísať. Mali sme opisovať zo fotiek v mobile, čiže kľudne sme to mohli spraviť aj doma, toto by bola práca navyše doslova len, aby sme sa cez hodinu nezabávali, brrr!. Popri písaní za mnou prišiel Haluzista: ,,To je škaredé!", vraví mi. ,,Ďakujem.", nenechám sa vytočiť, on často tak špásuje(teda dúfam). Ale i tak musím rýpnuť: ,,Ale to je nelogické, prečo by to mali písať 2x?", pýtam sa, hoci mi to môže byť ukradnuté, lebo som zošit ako jedna z mála mala. ,,Tak nech sa páči, choď domov.", vraví učiteľ. A potom učiteľ že ,,Nie je pekné, že ste dali prednosť kartám pred biológiou." a začal zapisovať, kto nerobí ,,Ty sa voláš *meno*?", pýta sa spolužiačky ,,Áno.", odpovedá. ,,Zapisujem ťa.". Aj iní si sťažovali, že mali byť v učebni, kde tie zošity majú, ale učiteľ nemá kľúč. ,,Ale veď to budeme musieť 2x písať?", spolužiačka. ,,Váš problém!", ty jo, on je naozaj divný. A dosť. Šla som k nemu a začala obhajovať/brániť triedu ,,Oni by nedali prednosť kartám pred biológiou, keby mali zošity." možno aj tak dali, ale snaha sa cení. ,,Ale však si to napíšu a potom tam založia.", vysvetľuje učiteľ. ,,Ale to nám učiteľka nedovoluje.", ozýva sa PoPo, konečne užitočne otvára ten svoj zobák. ,,Nebojte sa, ja by som to s ňou vybavil, aby to povolila.", vraví učiteľ nakoniec, prečo to nepovedal skôr?! Ale i tak, ako sama vojačka/obhajoba v poli som ubránila slobodu a práva žiakov. Inak ešte dodám, že učiteľ mal celú dobu kľudný hlas, čo je dosť provokujúce, ale stále lepšie, ako keby po nás kričal. . Na záver sa niekto spýtal učiteľa, aké je heslo od Wi-fi ,,Štyri 0 v správnom poradí.", odpovedá učiteľ xDDD. Aj tak môj mobil wi-fi nechytá.

Prestávka: Brva si ku mne sadol a povedal mi, že môj blog hackne. ,,Mám ešte 1 tajný.", vravím. ,,Aj ten ti zistím, zistiť sa dá všetko.", Brva sa nedá. ,,Tak prečo si nezistíš odpovede pri písomke?", dostávam ho ,,Lebo neviem!", Brva je jednoducho...ani neviem čo.

Slovenčina: Učiteľka povedala že spadne pod stôl(už neviem prečo) ,,Spadnite!", povzbudzujem ju xD. Alebo Brva, keď mal čítať ,,Prečo, to je za trest?", pýta sa. ,,Nie, aby si sa natrénoval tu a tvoji budúci spolužiaci nepopadali od teba od smiechu pod stôl, alebo horšie, aby si necvrkli.", vysvetľuje učiteľka. Potom čítal a bolo tam čosi o J.A. Komenskom, ale bolo to takým divným písaným písmom napísané, že to prečítal ako 9.A, LOL, aj ja som si to v duchu prv tak prečítala xD. Potom sa učiteľka pýtala, pri jakej príležitosti vznikol príhovor ,,Čo to bol príhovor pri otvorení výstavy dikobrazov?", tá má teda nápady xD... Spolužiačka odpovedala pred tabuľou, my sme boli hluční, učiteľka nás upozornila a vtedy, načasovanie ako v nejakej komédii, asi po 2 sek ticha kýchla spolužiačka xD... Pani učiteľka sa pýtala, čo sa musí spĺňať pri prednášaní príhovoru ,,Musí byť človek vystretý...", niekto mele. ,,No vystretý ako mŕtvy asi nie, ten ti toho moc nezarecituje.", ach, to chytanie za slovíčka xD, milujem slovné hračky! Bola reč aj o primeranom tempe ,,Nemôžete napríklad, keď horí, vravieť pozrite...sa...veď...tam...tuším...horí...", učiteľka vraví potichu xD. Ešte učiteľka povedala niekomu, že vyzerá ako najedený chrček xD.

Prestávka: Spolužiakovi preplo, nenapíšem komu, lebo Haluzista si to z neznámych príčin neželá(a nie, nebol to on). Šla som do triedy, on mi držal otvorené dvere a testne pred nosom mi ich zatvoril a mal z toho haluz ,,Zatvor tú bránu, lebo ju rozbijem.", používam jeho hlášku. O chvľu na to začal spievať neznesiteľne vysokým tónom a ja som ,,šúľala ľadové kocky" od smiechu xD. ,,Zavolajte niekoho! Jemu preplo!", vravím spolužiačkam. ,,Daj to na blog.", vraví spolužiačka. Ha, zvyká si, že blgoujem, po pár rokoch xD. Potom anonymný spolužiak namydlil plátok jablka spýtal sa, či ho zjem. :-DDDDDD

Doučko z matiky: Znova robiť čo najlepší dojem. Mali sme 10 príkladov, všetky som sa snažila rýchlo vyrátať. 1 z tých príkladov bol aj o (od)mocninách.(z čoho sme písali) A hádanka pre bystrých: S ktorým príkladom som najviac zmätkovala? Prv som trepla, že to ešte nevieme vyrátať(mimo jak to FIMO, mám pocit, čím viac som sa snažila, tým viac sa mi nedarilo), lebo ten príklad vyzeral ako rovnica s mocninami Ale nebola! Tak som to rýchlo vyrátala, ale učiteľ povedal, že to mám zle. Super :-/, práve som si asi pokazila poslednú možnosť vyhnúť sa 2, po tomto by mi ju odpustil asi iba, keby bol blázon. Potom ešte kontroloval, že či všetci máme úlohu z BIO. Čakala som tam dobrých 10 min. kým sa ho môžem spýtať ,,Aký je rozsudok?". Teraz chvíľa napätia...nezapíše ju!!! :-D No, keď má človek smolu, tak má niekedy aj šťastie a keď má šťastie, tak má aj smolu. Myslím, že dnes som bola ako sám vojak v poli/súdnej sieni najlepšia ako obhajoba(na INF), potom ako obžalovaná(MAT), aj to iba kvôli tomu, že som mala šťastie a súdkyňou som ani nemohla byť(NEM)


Cesta domov: Štekal po mne malý pes, pani toho psa ma ihneď zaregistrovala, že ma videla v TV. :-D Bola veľmi milá. Ja mám školu kúsok od domu, stačí prejsť 1 cestu na chodník pár metrov rovno do školy a to som stretla dvoch, čo ma zaregistrovali :-D. Super náhoda. :-DDD
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama